22 Şubat 2013 Cuma

Kravat iğnesi

Yaşar Büyükanıt Dolmabahçe’de Erdoğan’la gizli görüşmesinden önce 27 Nisan 2007’de “muhtıra” vermişti (bildiri internet aracılığıyla verildiği için "e-muhtıra" olarak da adlandırılmıştır), bu olaydan sonra Erdoğan ile Yaşar Büyükanıt 2007'de Dolmabahçe'de bir araya gelmişti. Erdoğan’ın çalışma ofisinde 135 dakika süren baş başa bir toplantı.

Sonrasını biliyoruz: Yaşar Büyükanıt, Dolmabahçe’de, Darbeleri Araştırma Komisyonu’nun karşısına oldukça şık bir takım elbise ve içine şık bir kravat takarak çıkmış. Fotoğrafı ben yeni gördüm, o yüzden paylaşmak istedim.

Hani komplo momplo teorisi falan dersiniz, walla atış serbest ama atıp tutmadan önce araştırmanızı salık veririm. Zira daha önce de sormuştum "Dolmabahçe'yi sorabilecek misiniz?" diye.

Neyse…

Konuya döneyim: Paşanın pırıl pırıl parlayan kravat iğnesine dikkat ettiniz mi?

Etmediyseniz fotoğrafa bir daha dikkatlice bakın. 4 yıldızlı kravat iğnesi. Bu, ABD Büyükelçiliğinin generalliğe ve daha üste terfi eden komutanlara gönderdiği bir hediye. Hediye paketinin içinde viski, çikolata vs.. bulunur ama en değerlisi kravat iğnesidir.

Bir hatırlatma daha: Yaşar Büyükanıt, Kara Kuvvetleri Komutanı olduğunda da ABD, liyakat madalyası ile ödüllendirmiş. Ha ayrıca bu kravat iğnesini “ABD’ye derin sevgisi olan generaller” takarlarmış.

Ee, Dolmabahçe’de Yaşar Büyükanıt’ın komisyonda ne anlattı o bilinmez ama(!) ABD’ye sonsuz bağlı oldukları halde bazı komutanların başlarına gelen ortadayken Büyükanıt “büyük patrona” oldukça duygusal bir mesaj vermemiş mi, sizce?

“Ben ABD’ye hâlâ bağlıyım”…

Hiç yorum yok: