3 Eylül 2012 Pazartesi

Kur'an kavramından karşımıza çıkan geri zekalılar

Erdoğan’ın 5.5 yaşındaki çocuklarının okula gitmemesi için rapor alan ailelere saldırarak, “66 ay ile ilgili rapor alanlar benim evladım geri zekalı diyor” sözleri üzerine yani bilim dışında (kendisinin saçma sapan metafizik görüşleri de dahildir) her şeye inan Erdoğan kliğine cevaben yazıyorum.


Katıldığı davetlerde “En az üç çocuk” diye fink atıp, bütün çocukların kendisi gibi olmasını isteyen, herkes üç çocuk yaparsa başının göğe ereceğini sanan biriyle karşı karşıyayız. Bilinsin istiyorum, bizlerin üç çocuğu yok, ama bir, bilemediniz iki çocuğumuz elbette var. Erdoğan kliğinin çocuklarına karşı duracak, durabilecek çocuklar bunlar. Yani meydan boş değil. . Doğuyorlar, doğacaklar, kural bu. Bazıları yeni emekliyor, bazıları konuşmayı öğrendi ve artık parmağıyla gösteriyor hedefi: “İşbirlikçi”, “satılmış”, "şekilci", “dini ağızlarına pelesenk etmiş...” diye açık açık bizi yönlendirip, düşmanı gösterecekler..

Bilinsin ve duyulsun istiyoruz, emperyalizmin eşbaşkanı olan baş klik, geri zekalı olan o raporları alan değil, geri zekalı olan senin sapık ve ezik sistemin, geri zekalı olan senin telaşa düşmüş ve şişen damarların, yüzünün allı morlu rengi, sesini çatallandırıp, kaşını gözünü oynattırman.

Öyle ki 4+4+4 modeline, eğitim olarak ders müfredatı gibi bir bölüm ekleyerek peygamber şakaları diyerek, yaşam tarzı koyuyor Milli Eğitim Bakanlığı'nın modeliyle ortaya çıkan, bu karar kurum olarak kendisini tasfiye etmek anlamında açıklanabilir yalnızca ve bu şekilde yorumlanmalıdır. Böylesi modeller netice itibariyle, bir ülkede okulları denetleyen, takip eden, öğretmen yetiştiren, eğitim sistemini oluşturan bir devlet kurumunun (aygıtının) olmasa da olabileceği bir modeldir. Yani başıbozukların istemeyipte, kendiliğinden kurulabilecek bir durum ve model. Öyle ya Hz. Muhammed’in hayatını öğretirken bizlere, Feto'nun Muhammed’inin şakalarını çocuklarımıza öğreteceklermiş, hakikaten şaka gibi.

Zorluyorsun: şansını ve ülkeyi zorluyorsun! Halkı zorluyorsun, tabanını zorluyorsun bütün şakalar arasında kendini zorluyorsun. İşte en kötüsü de bu!

En büyük şaka da Erdoğan gibi (yaşı da bayağı var) çocukça hareketler yapıyor olması, artık gerisine siz karar verin.

“Geri zekalı kim” diye?

Hiç yorum yok: