3 Mart 2009 Salı

‘Maganda’ tazminatı istedi!


Çiftçiye ‘Ananı da al git’ demişti!
Başbakan Erdoğan, Mersin’de kendisine “Anamızı ağlattınız be. Aşk olsun size aşk olsun. Tarım Bakanı Anayasa’yı ihlal ediyor. Yetmedi mi? Öldük, bittik sayın başbakanım. Hangi yüzle geldin buraya?” diyen Kemal Öncel adlı çiftçiye, “ananı da al git” demişti. Kendisine karşı kullanılan üsluptan rahatsız olan Erdoğan’la çiftçi arasında geçen ve uzun süre gündemi meşgul eden diyalog şöyleydi:

Başbakan: Böyle bağırılmaz ki, terbiyesizlik yapma.
Kemal Öncel: Terbiyesizlik yapmıyorum.
Lütfen bana hakaret etmeyin.
Başbakan: Artistlik yapma
Kemal Öncel: Artistlik yapmıyorum, ben sanatçı değilim.
Başbakan: İyi bir sanatçısın
Kemal Öncel: Tarım bakanımızın anayasayı ihlal ettiğini biliyor musunuz?
Başbakan: Lan terbiyesizlik yapma
Kemal Öncel: Lan mı?
Başbakan: Evet
Kemal Öncel: Lan mı Canın sağ olsun.
Başbakan: Şu anda çiftçiye ne verildiğinin farkında mısın?
Kemal Öncel: Ne zaman?
Başbakan: Şimdi.
Kemal Öncel: Benim mahsulüm öldükten sonra mı?
2 senedir anamız ağlıyor.
Başbakan: Hadi ananı da al git buradan.

Not: Burada kullanılan ‘Başbakan’ ibaresinden Erdoğan’ı başbakan olarak gördüğüm anlaşılmasın. Kaldı ki iktidara geldiğinden itibaren hiçbir zamanda görmedim.

Hiç bir zaman da görmeyeceğim.

Hiç yorum yok: